siłownia

Siłownia Polanów

zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej toż zwłaszcza wyznaczyć naszego zatrudnienia w trening siłowy. Chyba stanowi jakąś spośród ostatnich grupie mięśniowych, które doskonale wypracowane zapewniają nam dużo satysfakcji a świetnie się prezentuje i bardzo stawia się w oczy.

Siłownia Nowogard

 

Ale niestety wcześniej lub później każdy trafi na opór – na ten sezon, gdy klata przestaje być. Powraca do stagnacji. Kiedy jej usunąć, jak przełamać tą chorobę i dokonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w niniejszym artykule.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy i każde nowe nie lubią nudy, czy takich samych treningów, wykonywanych przez dłuższy czasu. A więc racja to dziwić mięśnie na jakimkolwiek treningu. Staraj się, aby wszystek Twój trening wyglądał nieco inaczej. Co zatem stanowi? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Większość z trenujących popełnia ten błąd, że prawie zawsze zaczynają trening na tą rolę mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Nowogard

Odpuść na jakiś czas to zadanie, zapomnij o nim na parę tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a jednak o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedno pracujesz na górną partię, to drugie niech będzie na niską, inne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Nowogard

Wtedy też jest popularny błąd, który mówią szczególnie początkujący – wykonują zadania na sprzedaż wysokim ciężarze zaniedbując technikę. Nie odczuwa nic gorszego! Po pierwsze przez to mięśnie nie kształtują się tak, jak powinny, i po drugie istnieje duże zagrożenie kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest robienie dalej tej samej ilości powtórzeń, np., 8. Gdyby tak robisz to układ i mięśnie się przyzwyczajają a nawet gdy na startu są efekty, więc w spokoju dojdzie do stagnacji. Tak, to rób czasami po 5-6 powtórzeń, przeciwnym razem po 10-12.

Siłownia Nowogard

Należy też dbać o dobrej suplementacji, bo w pewnym elemencie suplementy które złóżmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na początek jako zasada to białko, bcaa, izotonik, oraz na skalę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeżeli to dotarłem na granicę i mięśnie skończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny ułatwić Ci dać odpowiednie efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na wszelką inną grupę mięśni. Jeśli dalej nie będziesz brał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz spojrzenie na prowadzone zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą znacznie wydajne wyniki. Temuż można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, i już jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest stosunkowo ciężko.

Można poprosić kolegę czy koleżankę żeby sprawdzili czy ich oddaniem ćwiczenia przeprowadzane są prawidłowo, ale oraz dobrą praktyką, która składa efekty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane ćwiczenia i zweryfikować błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania ćwiczeń te potrafi znacząco podnieść jakość, i gdy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Nowogard

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o